עפולהטק – הדבר החם הבא של עולם הנדל"ן

עפולה מאז ומתמיד הייתה בירת העמק, אך אף פעם לא התפתחה בהתאם לתואר שלה, דבר שהשתנה בשנים האחרונות והפך את עפולה לפנינת העמק ולדבר החם הבא. זוגות צעירים רבים וכן משקיעים מכל הארץ מגיעים לעפולה על מנת להתיישב בה ולהשקיע באופציות נדל"ן אטרקטיביות ביותר הן בתחום המסחר והן בתחום המגורים.

אך השאלה הגדולה הייתה איך עפולה תספק מקומות תעסוקה לאחוזי ההגירה החיובית שפקדה אותה בשנים האחרונות?
עיריית עפולה הובילה את התפתחות הנדל"ן בעיר, והחלה להבין שבניית מגורים זה אומנם יפה וטוב לעיר, אך זוגות צעירים ומשפחות שיגיעו לעיר יצטרכו מקומות תעסוקה, וכך החלה המהפכה.

בין מבני המסחר הרבים שנבנים בעיר, לשיתופי הפעולה החדשים שחותמת העירייה, הוחלט על הקמת פארק היי-טק חדש שיביא לעיר את הבשורה.

Afula Tech אחד מבנייני ההיי-טק החדישים שהולכים לקום בישראל ובעפולה בפרט, ממוקם בסמוך לתחנת רכבת העמק, שמקצרת את הנסיעה מעפולה לחיפה וחוזר חלילה ל 17- דקות בלבד.
בנוסף לכך הוגדר האזור בו מוקם פארק ההייטק בעיר כאזור עדיפות א', מה שמאפשר לרוכשים ליהנות מהטבות רבות ובנוסף העירייה תרמה את חלקה והוזילה משמעותית את מחירי הארנונה במקום עם הנחה של 50% בתשלום דמי הארנונה.
AFULA TECH – מבנה הייטק בן 5 קומות כ- 10,000 מ"ר המשתרעים על מגרש בגודל 7,300 מ"ר. חנויות מסחר בגדלים שונים ומשרדים מהסטנדרט הגבוהה ביותר.

בעלות של 7,200 שח למ"ר בקומת המשרדים ו-15,000 שח למ"ר בקומת המסחר, תוכלו לקחת חלק מרכזי בהתפתחות העיר עפולה והפיכתה למטרופולין. הפרויקט נמצא בשלבי סיום ואכלוס צפוי בחודש פברואר 2019. עוד יתרון בולט של הAfula Tech  הוא איכות הרוכשים , לדוגמה חברת הייטק שרכשה קומה בפרויקט דבר שימשוך אליו שוכרים ורוכשים נוספים, ואף יעלה את ערך הנכס, ויחד עם המיקום המרכזי , אנחנו מדברים על מעל 8% תשואה.

קבוצת רחמני ו- י. לרר הנדסה בע"מ מקימות את קומפלקס ההייטק הייחודי, המרהיב והיוצא דופן.
חברת י.לרר הינה אחת מחברות ההנדסה והתשתיות הוותיקות והמובילות בישראל.
לחברה ותק וניסיון רב בתחום הבניה והיא מעסיקה עובדים רבים, כאשר כ- 24 מתוחם מהנדסים והנדסאים אזרחיים ומנהלי עבודה, האחראיים על ביצוע כל הפרויקט בסטנדרט הבניה הגבוה ביותר, תוך שימוש בחומרי בניה איכותיים ועל פי התקנים המחמירים ביותר.

קבוצת רחמני , מובילה למעלה משלושה עשורים של בנייה ופרויקטים מוצלחים.
בזכות ידע רב בבניית מבני מגורים איכותיים, נבחרה החברה לבנות ולתכנן פרויקטים רבים ונחשבים עבור מוסדות וגופים שונים כגון: בניית גדר המערכת, חידוש רכבת העמק וכיו"ב.

וכך בסינרגיה מושלמת כאשר כל חברה תרמה את הידע והניסיון רב השנים שלה, כל אחת בתחומה נולד הפרויקט AFULA TECH שמביא את הבשורה לפנינת העמק עפולה.

חברת compass המתמחה בשיווק פרויקטים של מסחר ומגורים וניהול נכסים נבחרה לשווק  את הפרויקט ומספקת מענה מקיף, מקצועי וכולל לכלל הרוכשים בפרויקט.

רוצה לקבל עידכונים? הירשם כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן